Percorrer por autor Scholten, Marc

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-19 de 19.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
12-Nov-2009Anomalies to Markowitz’s hypothesis and a prospect-theoretical interpretationScholten, Marc; Read, DanielworkingPaperopenAccess
2006Beyond discounting : The tradeoff model of intertemporal choiceScholten, Marc; Read, DanielworkingPaperopenAccess
2002Conflict-mediated choiceScholten, MarcarticlerestrictedAccess
2008Cultura nacional e orientação empreendedora: Um estudo comparativo entre Brasil e PortugalSilva, Marco Antonio Oliveira Monteiro da; Correia, Manuela Faia; Scholten, Marc; Gomes, Luiz Flavio Autran MonteiroarticleopenAccess
2006Discounting by intervals: A generalized model of intertemporal choiceScholten, Marc; Read, DanielarticlerestrictedAccess
2013DRIFT: An analysis of outcome framing in intertemporal choiceRead, Daniel; Frederick, Shane; Scholten, MarcarticlerestrictedAccess
2006As duas caras do Janus: O conflito como fonte de (im)previsibilidade na tomada de decisãoCarrilho, Joana Paixão; Scholten, Marc; Rosa, Inês Ferreira de Oliveira ValentearticleopenAccess
2012Efeitos contextuais na escolha intertemporal : Evidência contra modelos de descontoPimentel, Duarte Nuno Gonçalves; Gonçalves, Gui; Scholten, Marc; Carvalho, Pedro Le Mattre de; Correia, Manuela FaiaarticleopenAccess
2012Escolha intertemporal : Enquadramento, sinal e diferimento das suas consequênciasCarvalho, Pedro Le Mattre de; Scholten, Marc; Pimentel, Duarte Nuno Gonçalves; Gonçalves, Gui; Correia, Manuela FaiaarticleopenAccess
2006Festinger revisitado: Sacrifício e argumentação como fontes de conflito na tomada de decisãoRosa, Inês Ferreira de Oliveira Valente; Scholten, Marc; Carrilho, Joana PaixãoarticleopenAccess
1994Footnotes to fishbein: the contrast model of stimulus evaluationScholten, Marc; Correia, Manuela FaiaarticleopenAccess
2013Impact of M&As on organizational performance: The moderating role of HRM centralityCorreia, Manuela Faia; Cunha, Rita Campos e; Scholten, MarcarticleembargoedAccess
1996Lost and found : The information-processing model of advertising effectivenessScholten, MarcarticlerestrictedAccess
2017Profiling family firms in the Autonomous Region of the AzoresPimentel, Duarte Nuno Gonçalves; Scholten, MarcarticleopenAccess
1997O senso do escalonamento multidimensionalScholten, Marc; Caldeira, Pedro ZanyarticleopenAccess
2010The psychology of intertemporal tradeoffsScholten, Marc; Read, DanielarticleopenAccess
2013Time and outcome framing in intertemporal tradeoffsScholten, Marc; Read, DanielarticleembargoedAccess
2006Tradeoffs and theory: The double-mediation modelScholten, Marc; Sherman, Steven J.articleopenAccess
2012Tradeoffs between sequences: Weighing accumulated outcomes against outcome-adjusted delaysRead, Daniel; Scholten, MarcarticlerestrictedAccess